به گزارش ایرنا ، احمد اصغری مهرآبادی روز دوشنبه در آیین افتتاح همزمان یکهزار و 652 واحد مسکن مهر استان کرمان افزود: برای امسال یکهزار و 400 میلیارد تومان اعتبار از دولت درخواست شده است.
وی اظهار داشت: دستور رئیس جمهوری برای تخصیص این اعتبار و تکمیل مسکن های مهر صادر شده و از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم که برای تسریع در تحویل این واحدها به پرداخت این اعتبارات سرعت بخشد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: با حمایت دولت، سازمان برنامه و بودجه و بانک ها می توان مسکن های مهر متعهد شده را در موعد مقرر تحویل مردم داد.
وی افزود: تاکنون چهار هزار میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن و 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی مسکن مهر به 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی شهری و 420 هزار واحد در مناطق روستایی تعلق گرفته است.
اصغری مهرآبادی عنوان کرد: از سال 86 تاکنون 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده که از این میزان یک میلیون و 700 هزار واحد به مردم تحویل داده شده است.
وی گفت: 70 هزار واحد مسکن مهر مشکلات کوچک دارند که در حال رفع شدن است و 280 هزار مورد کارهای زیربنایی از جمله مشکل انشعاب آب و برق دارند که به زودی برطرف می شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: بسیاری از پروژه های کشور با دید مثبت به شهرداری ها واگذار شده است از جمله پروژه صفا دشت با 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر تحویل شهرداری شده است.
وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد پروژه های نیمه تمام را به انجمن خیران مسکن ساز واگذار کند.
همچنین در این آیین با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مدیرعامل انجمن خیران مدرسه ساز و معاون امور عمرانی استاندار کرمان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی یکهزار و 652 واحد مسکن مهر بصورت همزمان در استان کرمان افتتاح شد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.