در این گزارش آمده است: چند ماهی است که مردم رابر از وضعیت آب شرب این شهر که رنگ و بوی دیگری دارد با گلایه مندی از این وضعیت خواستار پیگیری هر چه سریعتر مسئولان در جهت رفع این مشکل شدند.
آب مصارفی مردم شهر رابر کیفیت لازم را ندارد، هر چند برخی از روستاها خیلی از ساعات شبانه روز آب ندارند و گاهی با تانکر آب رسانی می شود و گاهی هم چهار ساعت در طول شبانه روز آب ندارند مردم شهرستان رابر با اظهار گلایمندی از این وضعیت خواستار پیگیری مشکلات شدند.
این روزها مردم رابر از مزه دار شدن آب و وجود املاح بسیار در آب شرب و بهداشتی خود گلایه دارند و نگران سلامت خانواده های خود هستند.
چند ماهی وضعیت تامین آب عوض شده و اکنون املاح، طعم و بو، چاشنی آب شرب رابر شده است.
نگرانی از این وضعیت سبب شده تا بسیاری از خانواده به ویژه آنها که کودکان خردسال دارند، یا آنها که از داشتن کلیه های سنگ ساز و سایر بیماری ها رنج می برند، در سختی به سر ببرند و هزینه آب معدنی نیز بر خرج زندگی آنان افزوده شود .
برخی مردم مدتی است که آب چشمه های اطراف شهر را به دلیل بی کیفیت خواندن جایگزین آب شهری کردند و آنهایی که امکان دسترسی به روستاها را دارند آب شرب و مصارف خود را از روستاها به خصوص روستاهای بالادست تامین می کنند.
یکی از شهروندان رابری در این زمینه اظهار داشت: مشکل آب شرب رابر همچنان نامطلوب است و لطفا مسئولان زیربط پیگیری کنند.
گرچه مسئولان این اطمینان را می دهند که آب شرب رابر مطلقا آلودگی ندارد اما همین کیفیت پایین و طعم و مزه داشتن آب، ذائقه مردم را خراب می کند، مردم همچنان منتظر تحقق وعده مسئولان و رفع این مشکل هستند.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.