به گزارش ایرنا، امام جمعه، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان و فرمانداران شهرستان ‌های رابر و ارزوئیه در بزنجان بافت برگزار شد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان در این آیین با اشاره به وجود دلایل بسیار برای برگزاری جشنواره گردو در شهرستان بافت گفت: ایجاد فضای نشاط اجتماعی و معرفی محصولات کشاورزی از مهمترین انگیزه‌ های برگزاری این نوع جشنواره ‌هاست.
حمید ملانوری با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌ ها و قابلیت ‌های منطقه از دیگر انگیزه ‌های برگزاری این جشنواره است بیان کرد: شهرستان بافت داراری ویژگیهای خاص زیادی است.
وی با بیان اینکه شهرستان بافت محصولات کشاورزی زیادی و متنوعی دارد افزود: این شهرستان در بخش های دامداری و دامپروری و تولید محصولات لبنی نیز از ظرفیت خوبی برخوردار است.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره گفت: امروز امنیت و آرامش کشورمان را مرهون جانفشانی ‌شهدا هستیم.
علیبرز بختیاری افزود: جشنواره گردو فرصتی است برای تقدیر و از زحمات افرادی است که عمر خود را به پای شهدا گذاشتند.
وی دومین هدف از برگزاری این جشنواره را شناساندن ظرفیت ‌های این منطقه دانست و افزود: شهرستان بافت سرشار از جاذبه‌ های دیدنی و گردشگری است.
بختیاری اظهار داشت: شهرستان بافت در حوزه صنایع ‌دستی نیز قابلیت‌ های زیادی دارد و باید قالی، گلیم و جاجیم این منطقه را نیز معرفی کنیم.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.