838 واحد مسکن مهر در شهرستان مهاباد از مجموعه یک هزار و 520 واحد افتتاح شده  آذربایجان غربی در اردیبهشت 97 به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مراسم افتتاح 838واحد مسکن مهر در شهرستان مهاباد با حضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار شهرستان مهاباد و جمعی از مدیران استان به صورت نمادین در سایت مکریان برگزار شد.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این مراسم بر لحاظ استانداردهای ایمنی در مساکن مهر تاکید کرد و گفت: خوشبختانه استانداردهای صنعت ساختمان در طراحی و ساخت پروژه های مسکن مهر شهرستان مهاباد  رعایت شده است.

شهریاری، کاهش سود دوران مشارکت بانکهای عامل را مهمترین راهکار تسریع در تکمیل طرح مسکن مهر عنوان کرد و ادامه داد: هدفگذاری دولت تدبیر و امید، تحویل تمامی واحدهای باقی مانده مساکن مهر تا پایان امسال است.

ابراهیم مبارک قدم،مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه از مجموع 45 هزار واحد مسکن مهر استان تا به امروز 40 هزار واحد به اتمام رسیده است، افزود: میانگین پیشرفت اجرایی طرح مسکن مهر استان 96 درصد است.

وی ادامه داد:  پرونده طرح مسکن مهر استان با افتتاح یک هزار و 520 واحد مسکن مهر در اردیبهشت ماه امسال در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و شهرستانهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب و سلماس مختومه می شود.

مبارک قدم اظهار امیدواری کرد که 4هزار واحد باقی مانده با همکاری شرکت های خدمات رسان در تامین زیر ساختها و حمایت بانکهای عامل  در پرداخت به موقع تسهیلات و همت شرکت های تعاونی مسکن مهر تا پایان امسال افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه 838 واحد از مجموع یک هزار و 520 واحد مسکن مهر افتتاح شده در شهرستان مهاباد است، تصریح کرد: شهرستان مهاباد بعد از مرکز استان بیشترین سهم را در واگذاری اراضی دولتی برای اجرای طرح مسکن مهر داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی یادآور شد: سه هزار و 300 واحد در سایتهای کارمندان، مکریان و سیدآباد مهاباد در دست احداث بوده و تاکنون یک هزار و 760 واحد به اتمام رسیده است.

مبارک قدم ادامه داد: همچنین یک هزار و 340 واحد در قالب خودمالکی و گروهی در شهرستان مهاباد واگذار شده  و تا به امروز یک هزارو 270 واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با اعلام اینکه 143 میلیارد تومان تسهیلات مصوب طرح مسکن مهر شهرستان مهاباد است، یادآور شد: 101 میلیارد تومان از این رقم پرداخت شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.