یوسف سبحانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین ساعات بامداد امروز متاسفانه بر اثر نزاع و درگیری لفظی بین دو جوان عنبرآبادی که با یکدیگر دوست نیز بوده اند یکی از آنها با ضربات چاقو به قتل می رسد.
وی ادامه داد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضایی در محل حادثه که واقع در مجتمع ورزشی شهید مختاری این شهرستان بود حاضر و تحقیقات میدانی آغاز می شود.
سبحانی تصریح کرد: پس از انجام بررسی های اولیه مشخص می شود قاتل (ف.الف) جوانی 25 ساله بوده که بلافاصله طی یکسری اقدامات پلیسی، کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.
دادستان عنبرآباد شرب خمر را عامل مهمی در بروز بسیاری از جرائم خشن دانست و تاکید کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با عوامل تولید و توزیع مشروبات الکلی جدی است.
وی با بیان اینکه اکثر متهمانی که بر اثر مصرف مشروبات الکلی اقدام به انجام جرائم خشنی از جمله قتل کرده اند پس از حادثه از کار خود پشیمان هستند، افزود: باید نهادهای فرهنگی در این زمینه ورود و فرهنگ سازی کنند و همچنین آثار زیان بار مصرف مشروبات الکلی را به ویژه برای جوانان تبیین نمایند.
عنبرآباد در 257 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.