پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار 'حسین اشتری' در جمع کارکنان و فراگیران مرکز آموزشی مرزبانی شهید 'رجایی' کرمانشاه با ابراز خوشحالی از حضور در جمع آنها گفت: مرکز آموزشی شهید رجایی یکی از مراکز بزرگی است که طی سال های گذشته افراد زیادی را تحت آموزش قرار داده و امیداوریم با حضور خود بتوانیم در راستای تقویت و تجهیز امکانات این مرکز گام های موثری در حد توان و ظرفیت موجود برداریم.
وی خطاب به فراگیران این مرکز گفت: شما جوانان، آینده سازان این کشور هستید که باید قدر خود و این دوران حساس را بدانید.
فرمانده ناجا با بیان این که سربازی دوران سرنوشت ساز زندگی هر فردی به شمار می آید، گفت: امنیت، آسایش و آرامش مردم در گرو حفاظت و صیانت از مرزهای کشور می باشد.
وی ادامه داد: شاید اکنون فقط عده ای به دنبال گذر از این دوران باشند و برای پایان آن لحظه شماری کنند، اما شما دراین مدت می آموزید که چگونه عمر خود را سپری کنید؛ خدمت سربازی منجر به ساخته شدن و آمادگی فرد برای زندگی در آینده می شود.
این مقام عالی انتظامی کشور از خدمت سربازی به عنوان دوران حساس زندگی نام برد و اظهار داشت : باید از وجود روحانیت معظم و مربیان در حوزه های نظامی و اعتقادی بهره برد و مسائل اعتقادی را در این دوران محکم کرد.
فرمانده ناجا افزود: آموزش دفاعی و رزمی و آشنایی با تجهیزات وامکانات نظامی از دیگر مواردی است که فراگیران باید از این دوران بهره برداری کند.
سردار اشتری افزود: نباید اینگونه تصور شود سربازی به معنای تلف کردن عمر است، باید بدانیم که امنیت کشور که بالاترین نعمت محسوب می شود در گرو جانفشانی و آمادگی سربازان است.
وی از استان کرمانشاه و مردم این استان به عنوان نماد دلاوری و ایثار نام برد و گفت: در عملیات مرصاد دشمن با تمام عده و عده در تلاش بود که به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند ولی با تلاش و ایثار مردم این سرزمین و هوشیاری و توانمندی نیروهای مسلح مغلوب شدند.
فرمانده ناجا، تاریخ مردم کرمانشاه را پر از دلاورمردی دانست و افزود: از شروع جنگ تا پایان آن نشانه های دفاع در این سرزمین وجود داشته و دارد.
وی، بنای نیروی انتظامی را بر آمایش نیروها در محل زندگی خود دانست و گفت: در تلاش هستیم، حتی المقدور نیروها در محل زندگی خودشان مشغول خدمت سربازی شوند.
وی در ادامه به انجام اقدام های مخرب و القای ناامیدی در بین مردم از سوی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: با هوشیاری و هوشمندی مردم و مسئولان به طور قطع این گونه حرکات ناکام خواهد ماند.
سردار اشتری، پیشرفت های کشور در بعد سیاسی ، نظامی، فرهنگی و اجتماعی را تیری در چشم دشمنان دانست و گفت: دشمنان همواره در پی ضربه زدن به نظام ما بوده و به طور قطع همانند گذشته مغلوب خواهند شد.
وی تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا، آگاه ترین و مشرف ترین فرد در رأس امور کشور هستند، معظم له آینده کشور را روشن می دانند و بر آینده سازی و آینده داری جوانان این مرز و بوم تأکید دارند.
فرمانده ناجا در پایان، دیدار با کارکنان و فراگیران مرکز آموزشی شهید رجایی را توفیقی دانست و گفت: از دیدن روحیه بالای شما جوانان بسیار خرسند هستیم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.