به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، تیم چهار نفره روئینگ بانوان ایران متشکل از نازنین رحمانی، مهسا جاور ، مریم امیدی ‌پارسا و مریم کرمی امروز در فینال بخش سبک وزن به رقابت با حریفان خود پرداختند.
در این رقابت نفس گیر، رحمانی و هم تیمی هایش با زمان 7 دقیقه و 4 ثانیه و 38 صدم ثانیه از خط پایان گذشتند و با قرار گرفتن در رده دوم، صاحب مدال نقره شدند.
تیم روئینگ بانوان ایران در دور مقدماتی با ثبت رکورد 7 دقیقه و 23 ثانیه و 45 صدم ثانیه مقام نخست را کسب کرده بود.
در این رشته پاروزنان ویتنام و کره جنوبی به ترتیب مقام های قهرمانی و سوم را کسب کردند.

** صعود فتاح پور به نیمه نهایی
امیرمحمد فتاح پور دیگر قایقران کرمانشاهی حاضر در مسابقات آسیایی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت های آب های آرام بخش کایاک راه یابد.
وی در دور مقدماتی توانست با ثبت رکورد 91 ثانیه و 26 صدم ثانیه جایگاه هفتم را به خود اختصاص دهد و به دور نیمه نهایی راه یابد.
فتاح پور ظهر امروز (پنجشنبه) در این مرحله به مصاف رقبای خود خواهد رفت و در صورت راه یابی به فینال فردا (جمعه) با حریفان خود مسابقه می دهد.
در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا، 20 ورزشکار از کرمانشاه (14 آقا و 6 خانم) در 10 رشته شامل فوتبال، قایقرانی، کبدی، سپک تاکرا، واترپلو، کاراته، دو و میدانی، وزنه برداری، پینگ پنگ و شیرجه با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
شاهین عباسیان و مهدی مهدی خانی در فوتبال، نازنین رحمانی، فاطمه کرمجانی، امیرمحمد فتاح پور و علی اجاقی در قایقرانی، آزاده صیدی، فاطمه کرمی، محمد قربانی و محمدامین نصرتی در کبدی، محمد صفایی، سینا رضایی و مهرداد جعفری در سپک تاکرا، ارشیا الماسی و محمدجواد عباسی در واترپلو، پگاه زنگنه در کاراته، حسین کیهانی در دو و میدانی، کیانوش رستمی در وزنه برداری، ندا شهسواری در پینگ پنگ و شهنام نظرپور در شیرجه ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا هستند.
در این دوره از بازی ها بیش از 11هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 40 رشته و 462 ماده ورزشی، طی روزهای 27 مرداد تا 11 شهریور با هم رقابت می کنند و کاروان کشورمان نیز با 378 ورزشکار شامل 280 نفر آقا و 98 نفر خانم به مسابقات اعزام شده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.