به گزارش ایرنا ، فرماندار جوانرود در این دیدار ایثار و فداکاری های شهدا، جانبازان و آزادگان را یادآور شد و گفت: ایثار و فداکاری این عزیزان با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.
رستگار یوسفی ، با بیان اینکه شهدا آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند ، افزود: بازگویی و انتقال رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا ، جانبازان و آزادگان برای نسل جوان ضروری است.
وی با تاکید بر تکریم و حفظ جایگاه جامعه شهدا و ایثارگران اظهار داشت : به مدیران دستگاهای اجرایی تاکید شده که در همه حال شان و جایگاه والای شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان را حفظ کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز گفت: آزادگان سرافراز از سرمایه های نظام و انقلاب هستند که روز به روز بر احترام و عزت آنان در جامعه افزوده می شود.
حجت الاسلام هادی عسکری افزود: علت اینکه بعد از 28 سال بر احترام و عزت آزادگان افزوده می شود نگاه ارزشی این عزیزان است که هیچگاه ذلت را نمی پذیرد.
وی یادآورشد: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز است.
شهرستان جوانرود 30 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

** آیین گرامیداشت روز جهانی مسجد در جوانرود برگزار شد
آیین گرامیداشت روز جهانی مسجد با حضور امام جمعه ، روحانیون ، مسئولان و اقشار مختلف مردم روز دوشنبه در مسجد جامع شهرستان جوانرود برگزار شد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه جوانرود اهمیت و جایگاه مسجد را در اسلام یادآور شد و گفت: مسجد پایگاه یاد خدا و کانون وحدت و بیداری مسلمان است.
حمزه فعله گری ، رسالت مساجد و امامان مسجد را یادآور شد: امروز پرورش تربیت جوان مومن و متعهد و جلوگیری از کجروی و افکار انحرافی از مهمترین وظیفه مساجد و امامان جماعت است.
رییس اداره تبلبغات اسلامی شهرستان جوانرود با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد گفت: مسجد قلب تپنده جامعه مسلمانان است.
حجت الاسلام محمد مهدی مرادی با اشاره فرمایش های امام راحل (ره) افزود: هر جا و هر محله ای که مردم سرزنده ، پویا ، با اخلاق و ایمان بوده اند در آن مسجد و امام جماعت خوبی وجود داشته است و برعکس.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.