به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقشار مختلف مردم و بیانات ایشان در مورد گرانی های بازار سکه و ارز ، افزود: به فرموده ایشان عامل بروز این مساله تحریم ها نیست بلکه ناشی از مسایل داخلی ، مدیریت و سیاست گذاری های اجرایی است.
وی با اشاره به فرموده رهبری در رابطه با سوء استفاده 18 میلیارد دلاری از ارز، آن را ناشی از بی مدیریتی و وجود مفسدان اقتصادی بیان کرد.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: باید با مفسدان اقتصادی و محتکران برخورد شود زیرا شخصی که میلیاردها دلار جنس را احتکار کرده و به بازار عرضه نمی کند در واقع باید محاکمه شود.
حجت الاسلام ملکی افزود: مردم نیز باید آگاه باشند و بدانند احتکار حتی در سطح بسیار کوچک خیانت است و اگر شخصی جنس قدیم را به نرخ جدید به مردم عرضه کند پذیرفتنی نیست.
وی همچنین از مردم خواست در بازار برای خرید ماشین خارجی و سکه هجوم نبرند زیرا تنظیم کنندگان بازار در واقع خریداران هستند نه فروشندگان و از این رو مردم خود می توانند کنترل بارار را به دست گیرند.
وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان ، آن ها را اسوه های صبر و استقامت بیان کرد که توانستند زیر بی رحمانه ترین شکنجه ها مقتدارانه بایستند.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.