به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور استاندار کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: خبرنگاران و رسانه ها جزو اقشار تاثیرگذار جامعه هستند.
او با قدردانی از زحمات و تلاش های یک ساله اصحاب رسانه استان کرمانشاه، گفت: رسانه ها ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی استان کرمانشاه هستند.
او کرمانشاه را استانی غنی از نظر فرهنگ، تمدن و دارای منابع و ثروت های خدادادی فراوانی دانست و گفت: انتظار می رود این همه ظرفیت خوب استان توسط رسانه ها به همه دنیا معرفی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به شرایط روز کشور، از رسانه ها خواست وضعیت بین المللی، ملی و استان را در مطالبی که منتشر می کنند در نظر داشته باشند.
الهی تبار تاکید کرد که همه ما باید شرایط فعلی کشور را دریابیم و در راستای وفاق، همدلی و انسجام حرکت نماییم.
در این مراسم جمعی از خبرنگاران استان به تشریح مسایل و مشکلات خود پرداختند.
سابقه روزنامه نگاری در استان کرمانشاه به حدود 110 سال قبل باز می گردد و براساس اطلاعات موجود، اولین نشریه ای که در استان چاپ شده، روزنامه ای به اسم کرمانشاه بوده است.
براساس آمار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اکنون 81 نشریه محلی، 36 پایگاه خبری برخط، 2 پایگاه خبری غیربرخط و نمایندگی 95 نشریه سراسری مکتوب در استان کرمانشاه فعالیت دارد.
براساس این آمارها بیش از 200 نفر به عنوان مدیر مسئول، سردبیر، خبرنگار و بازاریاب در رسانه های استان مشغول به کار هستند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.