حسن عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مقدار تسهیلات به 760 طرح پذیرش شده در بانک ها پرداخت شده و زمینه اشتغال حدود یک هزار و 910 نفر را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 677 طرح به دستگاه های اجرایی برای معرفی به بانک ها ارجاع شده است، گفت: در صورت پذیرش همگی آن ها در بانک ها و پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال نزدیک به پنج هزار و 600 نفر را فراهم می آورد.
عزیزی خاطرنشان کرد: تاکنون از کل طرح های ثبت شده در سامانه، یک هزار و 635 طرح به بانک ها ارسال شده که تاکنون با 825 طرح به مبلغ یک هزار و 143 میلیارد و 568 میلیون ریال عقد قرار داد شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: بهترین عملکرد در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری متعلق به شهرستان های روانسر با 75 درصد، ثلاث باباجانی با 74 درصد و صحنه با 70 درصد می باشد.
عزیزی افزود: سرپل ذهاب با 11 درصد پرداخت، جوانرود با 21 درصد و قصرشیرین و اسلام آبادغرب نیز با 26 درصد کمترین میزان پرداختی را به طرح های اشتغالزایی روستایی داشته اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از مجموع 14 شهرستان استان، 6 شهرستان بیش از 50 درصد از سهمیه درنظر گرفته شده و هشت شهرستان نیز کمتر از 50 درصد از سهمیه تعیین شده برای آن ها را به کشاورزان و عشایر پرداخت کرده اند.
وی در پایان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری استان کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان و عشایر رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.