سعید فرخی روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیته منتخب اشتغال پایدار استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: قرارداد تسهیلات 287 طرح اشتغال پایدار روستایی به مبلغ 500 میلیارد ریال توسط متقاضیان با بانک های عامل منعقد شده است.
وی اظهار داشت: عملکرد شهرستان های آشتیان، کمیجان و محلات در جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی مطلوب و سایر شهرستان ها باید پیگیری جدی برای دریافت این تسهیلات در دستور کار قرار دهند.
فرخی تصریح کرد: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط بانک های توسعه تعاون، پست بانک، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: نبود هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و بانک ها و نیز پیگیری نکردن دستگاه ها برای رفع موانع جذب تسهیلات از عمده دلایلی است که باعث شده جذب اعتبارات اشتغال روستایی در استان با تنگنا مواجه شود.
فرخی افزود: از برخی دستگاه های اجرایی و بانک ها استان با وجود شرایط و فرصت مناسب برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، انتقاداتی وجود دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی داشت: مردم انتظار دارند مسئولان با انجام اقدامات عملی و فعالیت موثر برای رفع مشکلات به ویژه در بخش اقتصادی و اشتغال اهتمام جدی داشته باشند.
استان مرکزی با بیش از یک میلیون 400 هزار نفر جمعیت دارای یک هزار و 648 روستا است که یک هزار و 210 روستای آن دارای سکنه است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.