به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد سالاری روز شنبه در کارگروه توسعه زیربنایی و شهرسازی استان که در سرسرای امید استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: هزینه خدمات زیرساختی بسیاری از روستاها و شهرک ها بر دوش دیگر شهروندان شهری و روستایی است و آنها کمترین هزینه شهروندی را می پردازند و این عدالت نیست.
سالاری در ادامه از اعضای کارگروه و شهرداری ها خواست برای توزیع بهتر خدمات عمرانی در جهت رعایت عدالت اجتماعی در توجیه پروژه ها و ارائه زیرساخت ها به سرانه هزینه کرد شهروندان توجه داشته باشند.
وی همچنین از شهرداران خواست که شخصا و با گزارش جامع و کاملی از طرح های عمرانی شهرشان در جلسه کارگروه حضور یابند وگرنه طرح آنان بررسی نمی شود.
در ادامه کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان با طرح تفصیلی شهر سرمست از توابع شهرستان گیلانغرب مانند مناطق زلزله زده استان (70 درصد زیربنا) موافقت کرد.
همچنین در این جلسه؛ با کلیات طرح الحاق چهار روستای شهر پاوه و روستای گاوداری شهر تازه آباد که عملا به این شهرها پیوسته اند، موافقت شد و مقرر شد برای تصمیم گیری در سطح شورای عالی کشور اطلاعات دقیق از چگونگی این الحاق ها تدوین شود.
در ادامه این کارگروه 18 طرح تغییر کاربری شهری، شهرهای پاوه، ثلاث باباجانی و صحنه بررسی شد.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه با وسعت حدود 25 هزار کیلومتر مربع، 1.5 درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل 14 شهرستان، 31 بخش، 32 شهر و 86 دهستان است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.