رئیس هیات پاورلیفتینگ کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در دومین روز این رقابت ها 10 تن از ورزشکاران در مرحله فینال با هم به رقابت پرداختند که در پایان پویا حسنی نوکانی با 64 امتیاز در جایگاه اول، سعید خدرویسی با 64 امتیاز در جایگاه دوم و جعفر خزلی با 57 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.
حسین شیروانی اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از شهرستان های مختلف استان و به یاد جانباختگان حادثه زلزله به مدت 2 روز برگزار شد.
وی افزود: این رقابت ها از سطح خوبی برخوردار بود و ورزشکاران این رشته با آمادگی کامل در آن حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: هدف از این رقابت ها ایجاد نشاط و خودباوری در بین مردم منطقه زلزله زده است که با شور و هیجان بسیار نقش مهمی در تجدید روحیه مردم زلزله زده خواهد داشت که امید است استمرار داشته باشد.
رییس هیات پاورلیفتینگ استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران بسیار خوبی از استان کرمانشاه در این رشته ورزشی در میادین کشوری حضور دارند که صاحب عنوان و مقام های مختلف هستند.
اهدای جوایز و کاپ های قهرمانی به ورزشکاران پایان بخش این رقابت ها در سرپل ذهاب بود.
شهرداری و شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب و لوازم خانگی بختیاری حامی مالی این رقابت ها بودند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3012/8066/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.