به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در جلسه کارگروه سلامت استان در سرسرای اجتماعات تدبیر استانداری بر تعیین تکلیف نواقص و مشکلات موجود در مناطق زلزله زده تاکید کرد و افزود: هر دستگاهی باید نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام کند.
وی با بیان اینکه اقدام های بسیار خوبی در مناطق زلزله زده استان انجام شده و منکر آن نیستیم، گفت: فرصت کوتاهی تا زمان گرم شدن هوا داریم که باید در این فرصت نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله ها و هدایت فاضلاب به شبکه اقدام کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه سخنان خود فرمانداران را ناظر اقدام های دستگاه ها در مناطق زلزله زده دانست و گفت: باید مسایل و مشکلات این مناطق توسط فرمانداران گزارش شود تا نسبت به رفع آن اقدام کنیم.
الهی تبار، همچنین از شهردار سرپل ذهاب خواست بدون هماهنگی شرکت آبفا اجازه نصب سرویس بهداشتی و حمام سیار را در سطح شهر ندهند.
وی تاکید کرد که شهرداری باید نظم را به شهر سرپل ذهاب برگرداند و این سرویس های بهداشتی و حمام های سیار در جایی نصب شود که امکان جمع آوری فاضلاب وجود داشته باشد.
وی همچنین از بنیاد مسکن خواست هرچه سریعتر نخاله های ساختمانی در سطح شهرها و روستاهای مناطق زلزله زده را جمع آوری کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.