به گزارش ایرنا، فرماندار کنگاور در این مراسم که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه اظهار داشت: اولویت در این شهرستان سرمایه گذاری جهت اشتغال زایی و توسعه فضای کسب کار است.
خیرالله خزایی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث کارخانه قند و تشکیل هیات موسس افزود: اتمام پروژه سد آناهیتا نیز تا حدودی می تواند مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع نماید.
وی توجه به فعایت های آموزشی و دانشگاهی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشکده دولتی فنی و حرفه ای با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که امیدواریم در مهرماه امسال شاهد پذیرش دانشجو در این دانشکده باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: از دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به خاطر اعتمادی که به بنده کردند بسیار سپاسگذارم و همچنین از مهندس بازوند استاندار سختکوش کرمانشاه به سبب حسن نیتشان صمیمانه قدردانی می کنم.
گفتنی است در ادامه این نشست با حضور الهی تبار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از زحمات ایزدی و سعیدی فرماندار و بخشدار سابق کنگاور تقدیر شد و خیرالله خزایی و مصطفی خزایی به عنوان فرماندار و بخشدار جدید کنگاور معرفی شدند.
همچنین فرزاد پرگر به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی فرمانداری کنگاور معرفی شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.