به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار علی شادمانی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد در محل این یادمان افزود: دشمن شکست خورده از قدرت ملت ایران امروز تغییر روش داده است چرا که از طرفی قادر به رویارویی نظامی نیست و از طرفی نمی خواهد قدرت ملت ایران را نیز بپذیرد برای همین تمرکز اقداماتش را در مسائل داخلی قرار داده است.
او ادامه داد: دشمن با همت مضاعف پای کار آمده تا برای انقلاب مشکلاتی ایجاد کند در حالی که تجربه چهل ساله انقلاب ثابت کرده که هرجا دشمن برای ما سختی ایجاد کرد همانجا محل پیروزی ملت ایران است.

** انقلاب آخرالزمانی
شادمانی تاکید کرد: مبادا انقلاب برای جوانان ما فقط یک عبارتی باشد که از زبان پیرمردان شنیده می شود بلکه انقلاب ما شگفتی ها و عظمت هایی دارد که باید شناخته شوند از جمله اینکه انقلاب ما به فرموده امام راحل انقلاب آخرالزمانی است و این انقلاب سرآغاز حکومت جهانی حضرت مهدی (ع) است.
این مقام ارشد نظامی بیان داشت: اگر به امید خدا امسال موفق به جشن چهل سالگی انقلاب بشویم این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (ع) متصل خواهیم کرد.
او افزود: در صورت شناخت درست انقلاب همانگونه که در 40 سال گذشته ملت تمام سرمایه های مادی و معنویشان را بذل انقلاب کرده اند در آینده نیز خواهند کرد.

** موفقیت انقلاب اسلامی در عمران و آبادانی کشور و مبازه با ظلم و فساد
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء در ادامه انقلاب را آبرو، نجات و اندیشه های بلند اسلامی ملت عنوان نامید و گفت: انقلاب اسلامی یعنی مبارزه با ظلم و فساد یعنی عمران و آبادانی کشور.
شادمانی ادامه داد: در گذشته این آمریکایی ها و صهیونیست ها بودند که برای ما تصمیم می گرفتند و حکومت ضعیف پهلوی در طراز ملت ایران نبود اما به گفته رهبری با انقلاب حکومت طاغوت ساقط شد تا اسرائیل و آمریکا از این کشور بروند و کشور براساس اندیشه های اسلامی آباد بشود.
او هدف از انقلاب اسلامی را نشر و نمو تمدن سازی اسلامی عنوان کرد که در کنار استکبارستیزی باعث آبادانی و عمران داخلی نیز توجه بشود.
شادمانی عمران و آبادانی و امنیت امروز کشور را قابل مقایسه با گذشته ندانست و گفت: مسئولان در خدمتگزاری به ملت مشغول هستند.
شادمانی تاکید کرد که انقلاب اسلامی به واسطه ایجاد استقلال و قدرت ، آقایی و بزرگی در شان ملت ایران ایجاد کرده است در حالی که حکومت پهلوی وابسته برای ملت ایران مایه ننگ بود.
این مقام ارشد نظامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موقعیت ژئوپولتیکی قوی ایران گفت: این موضوع هم به ما قدرت بالفعل داده و هم قدرت های بالقوه بسیاری پیش روی ما قرار داده است.

** موقعیت قوی ژئوپولتیکی ایران
او تنوع قومی، انرژی و نیز ملت همیشه در صحنه را از نقات قوط ژئوپولتیکی کشور عنوان کرد و افزود: انقلاب ما ویژگی هایی دارد که تمام دشمنانی را که در مقابل ما قرار گرفته اند را شکست داده است.
شادمانی بیان داشت: امروز قدرت انقلابی ملت ایران از مرزها عبور کرده و به عراق، سوریه ، لبنان، فلسطین، یمن و افغانستان رسیده است.
او ادامه داد : میلیونها بسیجی یمنی امروز با اندک امکانات نظامی پوزه دشمن را به خاک مالیده و موشک های کوچک یمنی از سپر دفاعی دشمن عبور کرده است.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.