محمد مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد یک هزار پرونده مربوط به حوزه توانبخشی و معلولان شهرستان است و سایر پرونده ها نیز مربوط به زنان سرپرست خانوار ، خود سرپرست ، از کار افتاده و ایتام می باشد.
وی با بیان اینکه بخشی از خدمات بهزیستی روانسر به 9 مرکز بخش خصوصی واگذار شده تصریح کرد: مجتمع خدمات روستایی بخش شاهو ، کلینیک مددکاری اجتماعی ، مرکز سلامت روان ، دفتر مشاوره عمومی و پنج مهد کودک شهری و روستایی درصدد ارائه بهینه خدمات به جامعه هدف هستند.
مدیر اداره بهزیستی روانسر ادامه داد: اورژانس اجتماعی شهرستان راه اندازی شده و 9 نفر نیروی آموزش دیده و مجرب در قالب 2 گروه روانشناس و مددکار اجتماعی به صورت اورژانسی به افراد در معرض آسیب و به کل جمعیت شهری و روستایی خدمات تخصصی اجتماعی و روانی ارائه می دهند.
مرادی اضافه کرد: در یک سال گذشته 11 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال 58 نفر از مددجویان زیرپوشش پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد ریال کمک های بلاعوض این نهاد برای ساخت هفت پروژه مسکن مددجویان و توانخواهان بهزیستی روانسر اعطا شده است.
مدیر اداره بهزیستی روانسر، پرداخت ماهیانه 451 میلیون ریال مستمری به 410 مددجو و پرداخت 878 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به 435 مددجو از جمله مهمترین اقدام هایی است که صورت گرفته است.
روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.