پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سردار 'منوچهر امان اللهی' اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در محور پلیس راه به سراب قنبر، بلافاصله ماموران پاسگاه ماهیدشت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل، شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد که به همراه همسرش در محور پلیس راه به سراب قنبر در حال تردد بوده که راکب یک دستگاه موتورسیکلت همراه با یک نفر سرنشین که مسلح بودند، خودروی وی را متوقف کردند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: این شخص در ادامه اظهاراتش به ماموران گفت که سرنشینان موتورسیکلت، با تهدید اسلحه چند قطعه طلا شامل انگشتر و دستبند طلا از همسرم را سرقت و سپس از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی یکی از سارقان در محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شدند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی، ماموران با اقدام به موقع خود موفق به دستگیری سارق در مخفیگاهش شدند، خاطرنشان کرد: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس، به 2 فقره سرقت طلا و جواهرات و 2 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به اینکه متهم از سارقان سابقه دار است، برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شد.
سردار امان اللهی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با همه توان به مقابله با افراد شرور می پردازد، گفت: با این افراد که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند بدون هیچ گونه گذشتی برخورد می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.