به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی روز دوشنبه در همایش عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان نمونه دستگاه های اجرایی در سرسرای غدیر قصرشیرین افزود: خداوند حجاب را برای حفظ ارزش وجودی زنان آفرید تا با رعایت آن ، سلامت و امنیت زنان حفظ شود.
وی اظهار داشت: با رعایت حجاب ، علاوه بر حفط کانون گرم خانواده ها و تامین سلامت جامعه ، فرزندانی صالح تربیت و پرورش می یابند که آینده سازان ایران اسلامی را تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه در غرب به زنان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و کالای مصرفی نگاه می شود ، بیان کرد: امروز در غرب کانون خانواده معنایی ندارد و علت آن نیز برهنگی و بی حجابی است که سلامت خانواده ها را هدف گرفته است.
خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: ترویج بی حجابی در جامعه ما ، به سرعت روند خیانت در خانواده را گسترش خواهد داد و میل به وفاداری به خانواده و تشکیل آن را کاهش می دهد.
حجت الاسلا ملکی افزود: ما باید با آگاهی هرچه بیشتر در راستای حفظ حجاب و عفاف و رعایت شئونات اسلامی در جامعه حرکت کنیم چرا که لازمه مقابله با توطئه های مختلف دشمنان حفظ وحدت و انسجام است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ، روز دختر و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف ، گفت: امروز در سایه حکومت اسلامی شاهد فعالیت زنان محجبه در راس جامعه هستیم.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: برترین الگوی حجاب و عفاف فاطمه زهرا (س) است که زنان مسلمانان ایرانی با تاسی به آن حضرت الگویی برای سایر زنان جهان هستند.
در پایان این آیین از زنان محجبه و نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان قصرشیرین با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.
همچنین در گرامیداشت روز عفاف و حجاب ، همایش پیاده روی با حضور زنان ، از سرسرای غدیر تا مزار شهدای گمنام قصرشیرین برگزار شد که در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.