به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی کرمانشاه، افزود: وفاق و همدلی چشمگیری که در میان مسئولان شکل گرفته اطمینان را به جامعه باز می گرداند و بی شک دشمن نیز در یافته که باید گستاخی های خود را کنترل کند و به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه نباشد.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود اقدامات اخیر را در جهت شفاف سازی برخی حوزه های اقتصاد ایران برای اعتماد بخشی به جامعه مفید دانست و ابراز امیدواری کرد از بیت المال و منابع مالی که متعلق به مردم است مراقبت شود تا کسانی نتوانند با ارتباطشان دسترسی به منابع داشته باشند.
ماموستا محمدی، اهداف رسالت پیامبر (ص) را تقویت و پرورش اخلاق برشمرد و با محکومیت کسانی که در میان جامعه به ترویج بی اخلاقی و فساد می‌پردازند، گفت: این گونه اعمال برای جامعه اسلامی شایسته نیست و علاوه برخورد قانونی نیازمند همکاری خانواده ها برای مبارزه با این مفسده ویرانگر دارد.
او همچنین با استناد به آیات و احادیثی در مورد توصیه به مبارزه با فساد، کسانی را که به ترویج فساد می پردازند را دشمنان اسلام و انسانیت دانست و گفت: خداوند وعده داده است که مفسدین را مجازات می‌کند و وعده الهی حق است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه مساله کمبود آب و منابع انرژی را جدی و نیازمند مدیریت کارشناسی و همکاری مردم دانست.
ماموستا محمدی صرفه‌جویی را وظیفه شرعی و قانونی بیان کرد و هرگونه اسراف و تضییع منابع انرژی را تجاوز به حقوق دیگران و گناه و تخلف دانست.
او اتلاف آب در مصارف خانگی را بخش کوچکی از آسیب دانست و از مسئولان خواست هدر رفت حجم وسیعی از منابع آب در بخش کشاورزی و صنعتی را مورد بررسی قرار دهند و مدیریت کنند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.