به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی روز چهارشنبه در کارگروه رفع موانع تولید در بخش کشاورزی گفت: باید از بخش صنعت و کشاورزی حمایت کرد تا رونق اقتصادی در استان ایجاد شود.
وی افزود: تمامی دستگاه های دولتی موظف هستند که بیشترین همکاری را با بخش خصوصی و تولیدکنندگان داشته باشند.
معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید چرخ تولید به چرخش در آید، گفت: این استان از ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی برخوردار است که اگر مورد توجه قرار گیرد، مشکلات اقتصادی آن برطرف‌ خواهد کرد.
رحیمی با تاکید بر اینکه اشتغالزایی در بخش کشاورزی با جدیت دنبال می شود، عنوان کرد: باید از کشاورزان حمایت کنیم تا بتوانند به تولید بپردازند و اشتغالزایی کنند.
وی همچنین به مشکلات پیش روی مرغداری ها و کشتارگاه های کرمانشاه اشاره کرد و اظهارداشت: ‌نیاز به یک‌ کشتارگاه پیشرفته با ادوات مجهزی همچون تونل سرما داریم.
معاون استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز بازار، صادرات و ظرفیت های مرغداری های استان، می توان بیش از 6 بار سالانه جوجه ریزی در آنها انجام داد.
رحیمی با بیان اینکه باید به درستی محصولات باغی استان را در کشور عرضه کنیم، افزود: یکی از مرغوب ترین نوع سیب های کشور در کرمانشاه تولید می شود اما این نوع سیب بخوبی معرفی نشده است.
وی عنوان کرد: کسانی که در نقطه صفر مرزی استان با شرایط نامناسب آب و هوایی باغ ایجاد می کنند باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 940 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغ است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.