پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: از اول تیرماه و هم زمان با تعطیلات تابستانی، سفرهای برون شهری مردم نیز آغاز شده و در این میان راه های استان کرمانشاه پذیرای مسافران زیادی خواهد بود.
وی ادامه داد: برقراری ایمنی این سفرها برای پلیس راه یک ماموریت بسیار مهم تلقی می شود و در این راستا همکاران ما تمام توان خود را به کار می گیرند.
سرهنگ حیدری یادآوری کرد: پلیس راه استان در کنار فعال سازی 90 تیم تحت عنوان کنترل محسوس و نامحسوس و گشت های ثابت و سیار با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای امنیت جاده های استان را برقرار خواهد کرد.
رئیس پلیس راه کرمانشاه خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس برای آن دسته از رانندگانی است که مرتکب تخلف شده و جان دیگران را به واسطه سرعت و سبقت های غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی به خطر می اندازند.
وی در پایان گفت: پلیس بدون هیچگونه گذشتی با متخلفان برابر قانون برخورد کرده و حتی اگر لازم باشد نسبت به توقیف خودروهای متخلف اقدام می کند.
استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
استان کرمانشاه با داشتن مناظر زیبای طبیعی و بیش از چهار اثر تاریخی شناسایی شده سالانه پذیرای بیش از 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.