امین مصطفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه 60 هزار و 500 نفر در جوانرود واجد شرایط کارت هوشمند ملی هستند، افزود: تاکنون 82 درصد جمعیت هدف این شهرستان درخواست کارت هوشمند ملی کرده اند.
وی اظهار داشت: براساس برنامه سازمان ثبت احوال، 18 درصد جامعه هدف باقیمانده نیز تا پایان سال 97 باید برای صدور و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
مصطفایی افزود: هم اکنون پیش ثبت نام صدور کارت هوشمند ملی در مرکز اداره پست، دفاتر پیشخوان و کافی نت های شهرستان جوانرود در حال انجام است.
وی اضافه کرد: متقاضیان همچنین می توانند با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و یا از طریق سامانه اینترنتی www.ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام برای صدور و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
مصطفایی، به مزایای کارت هوشمند ملی اشاره کرد و یادآور شد: از مزایای اصلی این کارت نسبت به کارت ملی کاغذی، امنیت بالای آن چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ دیجیتالی است و می توان اطلاعات محرمانه تری را با ضریب اطمینان بالا بر روی کارت ملی هوشمند نگهداری کرد.
رییس اداره ثبت احوال جوانرود در ادامه به صدور شناسنامه مکانیزه اشاره کرد و گفت: سال گذشته پنج هزار شناسنامه مکانیزه در این شهرستان صادر شده است.
مصطفایی افزود: شناسنامه‌های جدید در ثبت احوال مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور است، بنابراین غیرقابل جعل و از امنیت بالایی برخوردار است.
وی از شهروندان جوانرودی واجد شرایط خواست برای تعویض شناسنامه های قدیمی به مکانیزه با مراجعه به دفاتر پیشخوان شهر جوانرود اقدام کنند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.