پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ 'محمد قنبری' اعلام کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون اقدام به حمل و انتقال مواد سوختی قاچاق کرده است، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این کامیون قصد دارد مقادیری سوخت قاچاق را از شهرستان جوانرود به استان های مرکزی کشور انتقال دهد که ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.
سرهنگ قنبری یادآوری کرد: با زیرنظر گرفتن محورهای فرعی و اصلی شهرستان، در نهایت کارگاهان پلیس آگاهی در محور کرمانشاه - روانسر، کامیون تانکردار مورد نظر را شناسایی و نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.
فرمانده انتظامی روانسر گفت: راننده این کامیون ابتدا محموله سوختی مذکور را روغن سوخته عنوان کرد اما با بازرسی دقیق تر، ماموران موفق به کشف 2 باک استوانه ای که به شکل ماهرانه ای در تانکر جاسازی شده بود، شدند.
وی تصریح کرد: پس از بررسی های بیشتر ماموران، مقدار 21 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز کشف شد.
سرهنگ قنبری با اشاره به تشکیل پرونده، از معرفی راننده کامیون به دستگاه قضائی و توقیف خودروی مورد نظر خبر داد.

** 6 نفراز شکارچیان غیرمجاز در سنقروکلیایی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از دستگیری 6 نفر از شکارچیان منطقه که به صورت غیرمجاز اقدام به شکار پرندگان می کردند، خبر داد.
سرهنگ غضبان احمدی فرد اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی باوله به دنبال کسب اطلاع مبنی براینکه 6 نفر از سرنشینان 2 دستگاه خودرو مزدا و پیکان در کوه ها و مراتع روستاهای ورمقان و میخوران این شهرستان به صورت غیرمجاز اقدام به شکار پرندگان می کنند، به منطقه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با تلاش ماموران 2 دستگاه خودرویی که در اختیار شکارچیان قرار داشت توقیف و در بازرسی از داخل خودروها 15 قطعه پرنده (کبوتر و کبک) که تعدادی از آن ها زنده و تعداد دیگری هم تلف شده بودند، کشف شد.
سرهنگ احمدی فرد خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی ماموران، 2 قبضه سلاح شکاری به همراه فشنگ و یک عدد وربین نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت چنین افرادی که به محیط زیست آسیب وارد می کنند، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.