مهدی عبدالمالکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تفاهم نامه مابین شهرداری و آموزش و پرورش کرمانشاه مبنی بر اجرای طرح شهرداران فرهنگی افزود: شرکت کنندگان این طرح برگزیدگان مسابقات مختلف مدارس سه ناحیه آموزش و پرورش در طول تحصیل هستند.
او تعداد شرکت کنندگان این طرح را 2 هزار و 500 نفر اعلام و اظهار داشت: آموزش پرورش تا 15 تیر فرصت دارد لیست دانش آموزان نخبه و برتر مسابقات را به شهرداری برای انجام ثبت تحویل دهد و از 20 تیر کلاس ها شروع می شود.
وی در ادامه گفت: طرح شهرداران فرهنگی در 9 انجمن تخصصی مانند هنرهای تجسمی شامل نقاشی، گرافیک خوشنویسی، مجسمه سازی، انجمن ورزشی، انجمن معرفتی دینی، انجمن نمایشی مانند تئاتر و فیلم در سه مرکز فرهنگی شهرداری برگزار می شود.
سرپرست اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از استادان دانشگاه برای آموزش در این انجمن ها استفاده خواهد شد، هدف از اجرای این طرح را توانمند سازی دانش موزان و آشنایی آنان با حقوق شهروندی دانست.
عبدالمالکی دیگر برنامه های تفریحی سرگرمی شهرداری کرمانشاه برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان را برگزاری کلاس های شنا و اردوهای یک روزه اعلام کرد.
شهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
شهرداری کرمانشاه در قالب هشت منطقه به شهروندان این شهر خدمات ارائه می دهد.
3209/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.