ابراهیم الهی تبار روز پنجشنبه در آستانه روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی (ره)، اظهار داشت: در این روز ملت مسلمان کرمانشاه همگام با مسلمانان سراسر جهان برای دفاع از مردم فلسطین به خیابان خواهند آمد تا بار دیگر وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، گفت: اشغالگران از ده ها سال قبل با حیله سرزمین مسلمانان را غصب کردند و با جنایات خود رژیم صهیونیستی را بنا نهادند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه روز قدس را نماد مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم دانست و افزود: باید با کفاری که امنیت مسلمانان را به خطر می اندازند و با جنایات خود در سرزمین مسلمانان مستقر شده اند، مبارزه کنیم.
الهی تبار با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از هر راهی به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی است، گفت: امروز صهیونیستها با دوره گردی های خود در سراسر جهان به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی و منزوی کردن انقلاب هستند، از این رو حضور در راهپیمایی روز قدس امسال برای نشان دادن اتحاد بین ایرانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی خروج امریکا از برجام را یکی از توطئه های صهیونیستی - آمریکایی علیه ایران دانست و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی 18 خرداد امسال با حضور خود در خیابان ها به دشمنان نشان خواهند داد که یک دل و یک صدا با دشمنان مقابله خواهند کرد.
مردم انقلابی شهر کرمانشاه ساعت 11 صبح فردا ( جمعه ) همزمان با سراسر کشور به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین از میدان آیت الله کاشانی تا مقابل مسجد جامع راهپیمایی خواهند کرد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.