آیت‌الله امان ‌نریمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: باید نسل جوان را با اندیشه امام به خوبی آشنا کنیم تا راه نفوذ دشمنان در میان آنها بسته شود.
وی افزود: امروز دشمنان ایران و اسلام برای دور نگه داشتن نسل جوان از اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و شبانه روز در حال برنامه ریزی هستند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بسیاری از زوایای شخصیتی امام خمینی (ره) ناشناخته مانده، افزود: تنها موفق به شناخت بعد سیاسی زندگی امام خمینی شده‌ایم و خیلی از ابعاد شخصیتی زندگی ایشان همچنان ناشناخته مانده است.
نریمانی افزود: مسئولان نظام با عمل به دیدگاه‌ها و مبانی فکری امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف می توانند جامعه و به ویژه نسل جوان را با اندیشه‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران آشنا کنند.
وی امام خمینی (ره) را یک پدیده بی‌نظیر خواند و ادامه داد: امام (ره) زمانی قیام کرد که دنیا به 2 بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و نامی از اسلام باقی نمانده بود، لذا گویی خداوند به این مرد بزرگ ماموریت داد تا اسلام را زنده کند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی (ره) ویژگی خاصی داشت و آن این بود که ولایتمداری را به معنای واقعی کلمه در دنیای اسلام و بخصوص ایران شکل داد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.