عباس سروری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) از ساعت 19 عصر فردا (دوشنبه 14 خرداد) در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: سخنران مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره)، مسعود معصومی لاری از اساتید حوزه و دانشگاه می باشد.
سروری با بیان اینکه نماز جماعت مغرب و عشا نیز به امامت آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه اقامه می شود، افزود: در پایان این مراسم، عزاداران مهمان سفره حضرت امام (ره) خواهند بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: روز سه شنبه نیز مراسم بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد در مسجد النبی (ص) طاقبستان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: سخنران این مراسم که از ساعت 19 آغاز می شود، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
سروری افزود: پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، شرکت کنندگان افطار را مهمان سفره امیرالمومنین حضرت علی (ع) در شب شهادت ایشان خواهند بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: مراسم عزاداری و احیای شب 21 رمضان نیز پس از مراسم افطاری در همین مسجد برگزار خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه مشابه این مراسم در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود، از عموم مردم قدرشناس کرمانشاه برای حضور در این برنامه ها دعوت کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.