هوشنگ بازوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین علاوه بر اشتغالزایی پایدار ، در توسعه بیش از پیش استان کرمانشاه و از جمله قصرشیرین بسیار مهم و اثرگذار است.
وی اظهار داشت: لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری در کشور که دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد برای اصلاح ، از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت بازگردانده شده است.
نماینده عالی دولت در کرمانشاه گفت: طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از جمله لایحه باز گردانده شده سایر مناطق آزاد تجاری از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت نیست و امید است این لایحه به صورت جداگانه در مجلس مطرح و به تصویب نهایی نمایندگان مردم در خانه ملت برسد.
وی اضافه کرد؛ پیشنهاد طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی را به صورت جداگانه طی نامه ای مکتوب از دکتر لاریجانی درخواست کرده ایم که تصویب آن نیازمند اهتمام و اجماع تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اضافه کرد که البته تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین با توجه به بازگرداندن لایجه سایر مناطق هفتگانه دیگر استان ها از سوی نمایندگان مجلس ، به احتمال زیاد غیرممکن است ولی تلاش می شود با همکاری مجمع نمایندگان در قالب رایزنی با دیگر نمایندگان مردم در خانه ملت ، این طرح در مجلس مطرح و به تصویب نهایی برسد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق ، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.