به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلامحمدی محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری سازمان کنفرانس اسلامی افزود: امروز دولتمردان کشورهای اسلامی آزمون بزرگی پیش رو دارند و باید با تمام توان و یکپارچه از حق طبیعی و انسانی ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند و راه گستاخی بیشتر دشمنان اسلام را در همین مقطع مسدود نمایند.
او وعده داد که جانیان صهیونیستی و حامیان منفور آمریکایی آنها به قهر و غضب الهی گرفتار خواهند شد.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهره مندی از قرآن را در همه ابعاد زندگی مسلمانان ضروری دانست و گفت: بسیاری از معضلات کنونی جامعه به دلیل دوری از قرآن و بی توجهی به آیات آن است.
ماموستا محمدی با توصیه همگان برای بهره ‌مندی از روزها و شب های ماه مبارک رمضان و مغتنم شمردن لحظات پرفیض آن از مسلمانان روزه دار خواست از غیبت، بهتان و افترا بخصوص در این ماه مبارک و تظاهر و تجاهر به روزه خواری اجتناب کنند.
وی تاکید کرد که باید شأن و جایگاه جامعه اسلامی را چنانکه شایسته اسلام است، رعایت شود تا دشمنان دچار توهم نشوند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های این هفته جوانان را به هوشیاری در مقابل انحرافاتی که دشمنان اسلام با نام ابزار جدید در افکار آنها وارد می‌کنند، دعوت کرد و گفت: جوانان مراقب باشند گناهان به شیوه ای متفاوت آنان را آلوده نکند و با هیچ تبلیغاتی به سوی انحرافات برنامه ریزی شده دشمن کشیده نشوند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.