به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی زرندی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله زرندی که در سرسرای شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، افزود: نماینده حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خدمات ارزنده ای به این استان و مردمان مقاومش کرد که شایسته است به پاس این همه خدمات، مسئولان نسبت به نامگذاری ایستگاه راه آهن به نام وی اقدام کنند.
وی اظهار داشت: همانگونه که فرودگاه بین المللی کرمانشاه به نام حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی نامگذاری شده، استاندار کرمانشاه نیز اقدام لازم را برای نامگذاری راه آهن به نام یار و شاگرد حضرت امام (ره) انجام دهد.
وی همچنین به تلاش مسئولان برای برگزاری کنگره مرحوم آیت الله زرندی اشاره و اظهار امیدواری کرد این کار در آینده نزدیک اجرایی شود.
فرزند مرحوم آیت الله زرندی در ادامه با تاکید بر اینکه آن مرحوم خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده بود، افزود: ایشان خود را خادم مردم می دانست و از هیچ کمکی برای آن ها دریغ نمی کرد.
وی یادآور شد: آیت الله زرندی همواره در حل مشکلات مردم می کوشید و در این‌ میان مسلمان و غیرمسلمان هم برایشان تفاوتی نمی کرد.
حجت الاسلام زرندی در پایان گفت: هرگز پدرم را بر سر سفره رنگین ندیدیم و همواره نیز فرزندان و اطرافیان خود را به ساده زیستی تشویق می کرد.
آیت الله محمدحسین زرندی از مهرماه 1364 تا اسفند 1386 به مدت 23 سال و با حکم حضرت امام (ره) نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بود.
مرحوم آیت الله محمدحسین زرندی شامگاه ششم خرداد 1393 در 82 سالگی دارفانی را وداع گفت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.