به گزارش ایرنا، فضل الله رنجبر روز سه شنبه در کارگروه اشتغالزایی کرمانشاه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر روند پرداخت تسهیلات و اجرایی شدن آن نظارت دارد.
به گفته وی، دستگاه های جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی و صنعت معدن و تجارت در حوزه اشتغال روستایی باید دست به کار شوند.
فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: این دستگاه ها باید طرح های خود را برای مرحله دوم اعطا تسهیلات آماده کنند تا پس از ابلاغ دولت، طرح های آماده شده به بانک های عامل معرفی شوند.
رنجبر افزود: در زمینه اشتغال فراگیر 17 طرح با هشت میلیارد تومان اعتبار در شهرستان به بانک ها معرفی شده اند و در حال طی مراحل دریافت تسهیلات هستند.
فرماندار کرمانشاه همچنین در رابطه با اعطا تسهیلات اشتغالزایی به زلزله زدگان گفت: تاکنون 39 طرح در این رابطه با 670 میلیون تومان اعتبار به بانک ها معرفی شده اند.
رنجبر گفت: نمایندگان دستگاه های اجرایی به همراه نمایندگان بانک های عامل و نماینده فرمانداری بر روند اعطای تسهیلات اشتغالزایی و عملی شدن طرح ها نظارت دارند و این روند در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری مورد بررسی قرار می گیرد.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: برنامه توسعه سه ساله شهرستان کرمانشاه با عنوان محور توسعه کشاورزی و دیگر زیربخش ها تهیه شده است.
فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: تمام ادارات این شهرستان به منظور کمک به اشتغالزایی و حرکت چرخ های تولید موظف هستند، که از تولید کنندگان کرمانشاهی خرید کنند.
شهرستان کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.