احمد روشن زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: حسین کیهانی دونده کرمانشاهی است که به عنوان یکی از دو و میدانی کاران کشورمان به مسابقات جایزه بزرگ امارات دعوت شده است.
وی ادامه داد: این رقابت ها امروز (21 اردیبهشت) در شهر دبی و با حضور ورزشکارانی از کشورهای آسیایی برگزار می شود.
روشن زاده خاطرنشان کرد: از کشورمان سه ورزشکار به اسامی علی خدیور، حسین کیهانی و امیر مرادی در مسابقات امارات حضور پیدا می کنند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین به برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: سبحان احمدی دونده کرمانشاهی موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها شد.
وی اظهار داشت: احمدی در ماده 800 متر به رقابت با حریفان پرداخت و توانست با ثبت رکورد یک دقیقه و 57 ثانیه و 92 صدم ثانیه مدال طلا را از آن خود کند.
روشن زاده با بیان اینکه 2 ورزشکار از استان اصفهان نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند، افزود: در بخش تیمی نیز، قم با کسب 49 امتیاز قهرمان شد و تیم های تهران با 46 و گلستان با 31 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه رقابت های نوجوانان کشور به میزبانی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک نوجوانان دعوت می شوند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.