آزاده صیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم کبدی بانوان ایران یکی از قدرت های آسیاست و بدون شک جزو شانس های قهرمانی رقابت های جاکارتا نیز به حساب می آید.
وی افزود: هرچند در سال های اخیر کبدی در میان تیم های آسیایی بخصوص در بخش بانوان رشد کرده و سرمایه گذاری زیادی روی این رشته صورت گرفته است و این کار را برای ما سخت تر از قبل می کند.
صیدی خاطرنشان کرد: با این وجود تیم ایران برای هر حریفی خطرناک است و رقبا با احتیاط مقابل کشورمان ظاهر می شوند چرا که به خوبی از توان بازیکنان ما با خبر هستند.
ملی پوش کبدی ایران همچنین با اشاره به اینکه هفتمین اردوی آمادگی تیم ایران چند روزی است که در کیش آغاز شده است، گفت: در این اردو که تا 28 اردیبهشت ادامه پیدا می کند ملی پوشان زیرنظر کادر فنی کارهای تاکتیکی را دنبال می کنند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی بر اردوی تیم ایران حاکم است و ملی پوشان با همدلی و اتحاد قصد دارند در سابقات آسیایی بهترین نتایج را کسب کنند.
صیدی با بیان اینکه تیم کبدی بانوان ایران در مسابقات آسیایی 2010 مقام سوم و در مسابقات آسیایی 2014 مقام دوم را کسب کرد، گفت: همه بازیکنان و کادر فنی امیدوارند در مسابقات سال 2018 سکوی اول به ایران تعلق بگیرد.
وی در پایان وضعیت آمادگی خود را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در صورت صلاحدید کادرفنی چنانچه در ترکیب تیم ایران قرار بگیرم با همه وجود برای موفقیت کشورم تلاش می کنم.
مسابقات آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور 97 به میزبانی جاکارتا اندونزی برگزار و تیم کشورمان با 536 ورزشکار (392 مرد و 144 زن) در این رقابت ها که هجدهمین دوره آن محسوب می شود، شرکت خواهد کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.