به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در اولین کمیته برنامه ریزی روانسر که با هدف بررسی و پیگیری آخرین وضعیت پروژه ها و طرح های عمرانی این شهرستان برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح ها 262 میلیارد و 395 میلیون ریال مصوب شده که تاکنون 108 میلیارد و 417 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.
فرماندار روانسر با بیان اینکه میانگین اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان 41 درصد است، گفت: صد درصد اعتبارات نفت و گاز و صد درصد اعتبارات استانی تملک دارایی اختصاص یافته و با تخصیص کامل سایر منابع اعتباری روند توسعه و عمران این شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.
ویسمرادی ادامه داد: این اعتبارات از محل تملک دارایی ها ، بودجه عمومی، صندوق توسعه ملی ، نفت و گاز ، استفاده متوازن و مدیریت بحران در نظر گرفته شده است.
وی مهم ‌ترین این طرح‌ها را اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهرهای روانسر و شاهو ، افزایش ظرفیت مخازن آب شرب شهر شاهو ، تهیه ، اجرا و تکمیل طرح های هادی روستایی ، ساماندهی معابر و توسعه فضای سبز شهری، اجرای طرح های عمران شهری در شهرهای روانسر و شاهو ، اصلاح شبکه فاضلاب و تکمیل تصفیه خانه ، اصلاح کنار گذر و ورودی شهر روانسر و احداث مرکز جامع سلامت شهر شاهو اعلام کرد.
فرماندار روانسر تاکید کرد: جابجایی اعتبارات عمرانی از دستگاه ها و نهادهای دولتی شهرستان پذیرفته نیست و در صورت بروز چنین اقدامی از هر دستگاهی، مراتب پیگیری و به استانداری گزارش می شود.
وی گفت: طبق قانون اعتبارات تخصیص یافته برای همان بخشی که تعیین شده، باید هزینه شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.