به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بساطعلی نوری روز چهارشنبه در چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان روانسر افزود: این اعتبارات از محل تملک دارایی ها، بودجه عمومی، صندوق توسعه ملی، نفت و گاز، استفاده متوازن و مدیریت بحران در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات مصوب شده برای شهرستان، 58 میلیارد و 495 میلیون ریال برای اجرای 97 طرح اختصاص یافته که با اختصاص این اعتبار دستگاه های اجرایی می توانند قرارداد اجرای پروژه ها را آغاز کنند.
معاون فرماندار روانسر با بیان اینکه میانگین اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان 26 درصد است، افزود: 88 درصد اعتبارات نفت و گاز و 80 درصد اعتبارات استانی تملک دارایی اختصاص یافته و با تخصیص کامل سایر منابع اعتباری روند توسعه و عمران این شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.
نوری، مهم‌ترین این طرح‌ها را اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهرهای روانسر و شاهو، افزایش ظرفیت مخازن آب شرب شهر شاهو، تهیه، اجرا و تکمیل طرح های هادی روستایی، ساماندهی معابر و توسعه فضای سبز شهری، اجرای طرح های عمران شهری در شهرهای روانسر و شاهو ، اصلاح کنار گذر و ورودی شهر روانسر و احداث مرکز جامع سلامت شهر شاهو اعلام کرد.
وی همچنین از اختصاص یک میلیارد و 390 میلیون ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان خبر داد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
3033/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.