به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن کریمی روز یکشنبه در سفر به استان کرمانشاه از مجموعه های ورزشی، استخر قهرمانی و سرسرای 6 هزار نفری دهکده المپیک و استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه بازدید کرد.
کریمی در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران گفت: استخر قهرمانی و سرسرای 6 هزار نفری 2 پروژه مهم کرمانشاه است که با توجه به نیاز و ظرفیت جوانان استان ضرورت دارد تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.
وی در ادامه از تامین اعتبار 20 میلیارد ریالی برای تکمیل استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه خبر داد و افزود: تکمیل این پروژه با توجه به نیاز ضروری استان هرچه سریعتر باید انجام شود.
رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همچنین به وجود برخی اشکالات بر سر راه احداث این پروژه ها اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم هرچه سریعتر کسری اعتبارات این طرح ها را تامین کنیم.
مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای تکمیل این پروژه ها تا دهه فجر 97 خواهد کرد.
دهکده المپیک کرمانشاه در زمینی به مساحت 110 هکتار قرار دارد و استخر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری 2 پروژه مهم در دست اجرای این دهکده است.
اعتبارات سرسرای 6 هزار نفری این مجموعه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تامین می شود.
اعتبار استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه نیز که از سال 88 عملیات اجرایی آن آغاز شده از محل بودجه دستگاه های مختلف در داخل استان تامین می شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.