بنفشه امامی نیا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کرمانشاه با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی به عنوان نخستین استان، میزبان برگزاری این نمایشگاه شده است.
وی افزود: 2 هزار و 700 متر از فضای نمایشگاهی در کم تر از 15 روز به تولیدکنندگان کشورمان واگذار شد که از این میزان 2 هزار و 400 متر به تولیدات داخل استان تعلق دارد.
امامی نیا ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی با توجه به مشکلاتی که در استان با آن دست و پنجه نرم می کنند ثابت کرده اند که همانند گذشته در عرصه کار و تلاش حضور دارند، به گونه ای که 130 غرفه این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.
مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از فرش ماشینی، تولید قطعات خودرو، صنایع غذایی، پتروشیمی و صنایع بهداشتی و آرایشی به عنوان اقلام عرضه شده داخلی در این نمایشگاه یاد کرد.
وی به حمایت استانداری به ویژه شخص استاندار کرمانشاه در برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: اگر حمایت اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی نبود، موفق نمی شدیم در مدت کوتاه 15 روز این نمایشگاه را برگزار کنیم.
نمایشگاه سراسری حمایت از کالا، صنعت و تولیدات ایرانی از 11 تا 14 اردیبهشت جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی (بوستان شاهد) برگزار می شود که ساعت بازدید برای علاقه مندان از 16 تا 21 می باشد.
مقام معظم رهبری شعار سال 97 را 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری کردند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.