بهمن خسروانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، یکی از اهداف و وظایف این اداره کل را فرهنگ سازی ایمنی راه ها در بین کاربران و مخاطبان جاده ای دانست و افزود: برای تحقق این موضوع از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.
وی در مورد حفظ امنیت حریم راه ها و در نظر گرفتن رفاه حال کاربران جاده ای نیز گفت: قبل از شروع اجرای طرح نوروزی هشدارهای لازم در خصوص جمع آوری و برخورد با متجاوزان حریم راه ها و دست فروشان از طریق نشریات و رسانه های عمومی داده شده بود.
وی اظهار کرد: با 110 مورد برخورد با متجاوزان و دستفروشان در حریم جاده ها در طی اجرای طرح امسال مواجه بوده ایم.
وی همچنین به 144 مورد مأموریت پاسخگویی به رفع مشکلات گزارش شده اشاره کرد و اظهار کرد: در همین راستا 124 اکیپ راهداری از ابتدا تا انتهای طرح مذکور در نقاط مهم و حساس شبکه راه ها و راهدارخانه های سراسر استان به صورت شبانه روزی مستقر و آماده امداد رسانی به مسافران بوده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، در ادامه به پاکسازی 75 هزار تابلو علائم بین راهی در استان در طول اجرای طرح نوروزی امسال خبر داد.
خسروانی افزود: در پی برنامه ریزی منسجم، تلاش و پیگیری مستمر این اداره کل برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، اقدام های شایسته ای صورت گرفته است.
وی افزود: پاکسازی 75 هزار تابلو علائم بین راهی و لکه گیری اضطراری 28 هزار و 500 متر از جاده های استان از جمله این اقدام ها بوده است.
وی همچنین به ترمیم و مرمت هزارو 385 متر از حفاظ های آسیب دیده در طول راه های استان اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقای کیفی خدمات رسانی در جاده ها در طول اجرای طرح نوروزی 11 ایستگاه ویژه ارائه خدمات مستقر بودند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در مجموع هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.