به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرامرز اکبری روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قصرشیرین افزود: این اعتبار برای تجهیز مکان های ورزشی ، پرداخت بدهی های آب و ساماندهی سامانه های حرارتی سرسراهای ورزشی و گاز رسانی اختصاص یافته است.
وی اظهارکرد: با توجه به اقلیم مناسب این شهرستان و وجود هتل ها و مکان های اقامتی مناسب ، این شهر توانایی برپایی اردوهای تیم های ملی و برگزاری مسابقه های مهم ورزشی در سطح بین المللی را دارد.
فرماندار قصرشیرین بر لزوم شناسایی استعدادهای ورزشی در رشته های مختلف با توجه به مطلوب بودن سرانه فضای ورزشی تاکید کرد و افزود: ورزشکاران این شهرستان از ظرفیت های بالایی برخوردارند و موفقیت آنان در مسابقه های داخلی و خارجی موید این مطلب مهم و اساسی است.
اکبری ، اضافه کرد که آب و هوای مطلوب در فصل زمستان و همچنین وجود زمین فوتبال استاندارد و دیگر مکان های ورزشی و اقامتی مناسب، شرایط را برای برپایی اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان مرزی فراهم کرده است.
وی ، شمار ورزشکاران سازمان یافته در قالب 23 هیات ورزشی در این شهرستان مرزی را 820 تن و سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار را نیز نزدیک به 2 متر اعلام کرد.
شهرستان قصرشیرین دارای هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز ، یک پیست دو و میدانی ، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، 186 کیلومتر مرز با عراق و 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.