به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با حضور اعضای شورای شهر، مسوول سازمان کشتارگاه و برخی از مدیران شهرداری، آبفا، مخابرات و فاضلاب شهری در فرمانداری بر رفع مشکلات شهر از طریق هم اندیشی تاکید کرد.
او خواستار توجه به پروژه های بزرگ و تشکیل ستاد هم اندیشی برای ارتقا خدمات شهری تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود عوارضی که در سایر استان ها، توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری برای کشتار دام وضع شده، احصا شود و در کرمانشاه پس از احصا این اطلاعات، موضوع از طریق خدمات شهری شهرداری و شورای اسلامی شهر با همفکری اتاق اصناف و صنف مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.
فرماندار کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: شایسته است شورای اسلامی شهر کرمانشاه زمان مناسبی را برای بررسی این مسایل اختصاص دهد.
ساماندهی نخاله های ساختمانی، به بهره برداری رساندن طرح بازیافت نخاله ساختمانی، دفع آبهای سطحی و ساماندهی ورودی شهر از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پروژه های مهم شهری همانند تله کابین، انتقال میدان بار، شهربازی، ساماندهی ورودی شهر، تاقبستان و ساماندهی بوستان 180هکتاری سراب قنبر از دیگر موضوعاتی بود که دراین جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
به ساکنان این شهر توسط هشت منطقه شهرداری خدمات رسانی می شود.
3033/7460
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.