**سربلندی کشور مدیون رشادت های سپاه است
امام جمعه قصرشیرین گفت: پاسداران حریم ولایت بازوان پرتوان و توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که عزت، افتخار و سربلندی کشورمان مدیون رشادت های آنان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و بزرگداشت روز پاسدار، افزود: امروز پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ملی و بین المللی توانسته اند به موفقیت های چشمگیری دست یابند و نظام را سربلند کردند.
وی اظهارکرد: اگر امروز در سوریه ، عراق، لبنان و فلسطین توانسته ایم به پیروزی های چشمگیری دست یابیم ، مرهون زحمات و جانفشانی های پاسداران است که با جان و دل از دین اسلام دفاع و از نظام اسلامی پاسداری کردند.
خطیب جمعه قصرشیرین با بیان اینکه امروز شاهد اسوه های بین المللی مانند حاج قاسم سلیمانی در سپاه پاسداران هستیم که بشریت مدیون آنهاست، ادامه داد: باید سرگذشت و فداکاری های اینگونه افراد به داستانی حماسی تبدیل شود تا مادران آن را برای فرزندانشان بازگو کنند.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حفاظت از مردم را بر عهده دارد به دنبال گسترش فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از تمام انسان های آزادی خواه است.
وی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع ) و گرامیداشت روز جانباز، گفت: جانبازان سربازان بی چون و چرا و مطیع ولایت فقیه هستند که در هشت سال دفاع مقدس افتخارات بزرگی را برای نظام اسلامی به دست آوردند.
امام جمعه قصرشیرین گفت: باید قدردان جانبازان نظام جمهوری اسلامی که با جان و دل از حریم ولایت دفاع کردند باشیم.

** واقعه طبس نشانه حقانیت ایران اسلامی بود
امام جمعه کنگاور گفت: واقعه طبس نشانه حقانیت ایران اسلامی و نشانه خباثت آمریکا و اسرائیل بود.
حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت‌ را یادآور شد و گفت: این رویداد نمونه‌ای از امدادهای غیبی الهی است که طی آن پوزه استکبار به خاک مالیده شد.
خطیب جمعه کنگاور افزود: شکست عملیات آمریکا به معنای واقعی نمادی روشن از رو در رو قرار گرفتن دین مبین اسلام و جبهه کفر به ‌شمار می‌رود.
وی همچنین با یادآوری روز ارتش عنوان کرد: ارتشیان ستون‌های استوار امنیت و مایه عزت و افتخار و سربلندی میهن اسلامی‌اند و اقتدار خود را در رژه روز ارتش به جهان نشان دادند.
امام جمعه کنگاور ضمن گرامیداشت روز پاسدار گفت: ایثار و فداکاری‌های سپاه در اوایل انقلاب، عملکرد سپاه را برای ما روشن می کند و تقدیم هزاران شهید در طول دفاع مقدس در رده‌های مختلف نشان دهنده چگونگی ایجاد امنیت در کشور است.

** سپاه پاسداران از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی است
امام جمعه صحنه گفت: سپاه پاسداران متعلق به مردم و از افتخارات نظام و انقلاب است و در حفظ و نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کند.
حجت الاسلام جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه این هفته صحنه، اظهار داشت: سپاه و بسیج از بازوان پرتوان ولایت و نظام هستند و تضعیف آنها شرعا حرام است و هر کسی که در این مسیر حرکت کند فعل حرام انجام داده است.
وی اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون سپاه و بسیج است و همه باید تلاش کنیم تا توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.
وی ادامه داد: سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح در راستای افزایش آمادگی و توانمندی دفاعی کشور لحظه ای کوتاه نخواهد آمد و امروز به یاری الهی این نهاد مقدس در همه عرصه ها مانند دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر در اوج اقتدار و خودباوری قرار دارد.
الیاسی افزود: نیروی سپاه همواره پشتیبان انقلاب بوده و نقش موثر و قابل توجهی در دفع فتنه و توطئه های دشمنان ایران اسلامی داشته و تقدیم 150 هزار پاسدار و بسیجی در دوران دفاع مقدس نشان از فداکاری این نهاد مقدس دارد.
خطیب جمعه صحنه گفت: جنگ نیابتی آمریکا در سوریه نیز به طور قطع با حضور و مقاومت موثر مردم منجر به شکست و سرافکندگی بیش از پیش اشتغالگران در منطقه خواهد شد.
وی با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران، اظهار داشت: آمریکا باید بداند که این دشمنی نه تنها اثری بر روحیه ملت ایران ندارد بلکه موجب افزایش توان و اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.
7079/3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.