معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل شهادت مامور انتظامی شهرستان قصرشیرین خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در خصوص این حادثه اظهار داشت: ستوانیکم "ایوب اسلامی‌نیا" مسئول دایره مبارزه با قاچاق کالای شهرستان قصرشیرین بود که بعدازظهر روز پنجشنبه (16 فروردین) در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان قصرشیرین پس از اطلاع از وجود خودورویی که حامل سوخت قاچاق بود به محور دارخور اعزام می شوند. 

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: پس از توقیف خودرو حامل سوخت قاچاق، افراد قاچاقچی با ماموران درگیر و در جریان آن، ستوانیکم اسلامی نیا به شهادت می رسد. 

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه فرد ضارب پس از فرار در منزل اقدام به خودکشی می کند، یادآور شد: یکی از قاچاقچیان دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر قاچاقچیان ادامه داشت تا سرانجام روز گذشته به دام پلیس افتادند. 

وی تصریح کرد: 2 نفر از همدستان ضارب پس از انجام کارهای اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. 

سرهنگ آمویی در پایان با تسلیت شهادت این مامور جان برکف انتظامی، تاکید کرد: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان را ادامه می دهد و شهادت این همکار وظیفه شناس عزم ماموران را برای برخورد قاطع تر با چنین افرادی را چند برابر می کند. 

گفتنی است؛ مراسم تشییع پیکر شهید "ایوب اسلامی‌نیا" بعدازظهر امروز (شنبه) از ساعت 14:30 دقیقه از شهر گواور تشییع و در زادگاهش واقع در روستای باسکله بوریم به خاک سپرده می شود. 

مراسم ختم این شهید والامقام نیز روز یکشنبه 19 فروردین از ساعت 14:30 دقیقه تا 16 در مسجد جامع شهر گواور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.