به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز جمعه در نشست کارگروه اشتغال استان در سرسرای جلسات فرمانداری شهرستان صحنه افزود: واحدهای اقتصادی راکد و نیمه راکد به سرعت باید تعیین تکلیف شوند، دستگاه های اجرایی تا پایان هفته آینده جمعبندی خود را در این زمینه ارائه کنند.
وی با اعلام اینکه امسال سال بسیار حساسی برای کرمانشاه است، گفت: ‌برای خروج از بحران بیکاری، چاره ای نداریم جر اینکه ‌روزهای جمعه هم پیگیر موضوع اشتغال باشیم.
وی اضافه کرد: برنامه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری و کاهش نرخ بیکاری در استان است، مردم هم مشارکت جدی داشته باشند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ایجاد اشتغال در احیای بافتهای فرسوده و‌ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز می تواند در کاهش نرخ بیکاری تاثیر چشمگیری داشته باشد.
بازوند همچنین گفت: مردم و مسئولان باید کمک کنند که استفاده از کالای داخلی تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و تو‌لیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات را ارتقا دهند.
وی تاکید کرد: ادارات کل استان کرمانشاه نباید کالای خارجی خریداری کنند و ترجیحا از کالاهای تولید شده داخل استان استفاده کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: پست و مسئولیت، ملک شخصی کسی نیست، مدیرانی که نتوانند به مردم منفعت برسانند باید از مسئولیت کنار بروند.
استاندار کرمانشاه همچنین گفت: پروژه های اشتغالزای نیمه تمام شهرستان صحنه باید به سرعت شناسایی و علل تعلیق آنها ارائه شود تا مشکلات مسیر آنها برطرف شود.
شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.