به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام اقدام های تخصصی موفق به شناسایی سه سارق حرفه ای و دستگیری آن ها شدند.
وی با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری و پس از انجام بازجویی های لازم به 22 فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه اعتراف کردند، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ براری، پیشگیری از وقوع سرقت، کشف آن و برخورد قاطعانه با سارقان را از جمله مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری عنوان کرد.

**دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از دستگیری افرادی که در یکی از محله های این شهر اقدام به درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی کرده بودند، خبر داد.
براری افزود: به دنبال اعلام یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از محلات کرمانشاه، اکیپی از فوریت های پلیسی 110 به سرعت راهی محل درگیری شدند و پنج نفر را که به دلیل اختلاف های شخصی با یکدیگر درگیری پیدا کرده بودند را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.
براری همچنین با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و درگیری های فیزیکی خیابانی می کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان به مقابله با افرادی می پردازد که در جامعه ایجاد ناامنی می کنند.
وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری خوبی که مردم با پلیس دارند و همچنین حضور شبانه روزی نیروی انتظامی هر روز شاهد افزایش ارتقای امنیت عمومی در جامعه هستیم.
شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.