به گزارش ایرنا، عبدالرضا مصری روز چهارشنبه در دیدار با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با وجود انتقادهایی که در برخی امور به این وزارتخانه دارم اما معتقدم وزارت بهداشت موفق عمل کرده است.
وی در ادامه وضعیت کنونی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را بدون تنش و در مسیر درست دانست و گفت: این مسیر مناسب و آرام، زمینه ای را در اختیار ما قرار می دهد تا به سوی انجام کارهای بزرگ رفته و اقدام های ماندگاری را در استان رقم بزنیم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: استقلال مدیران در انتخاب معاونان و تیم مدیریتی ضروری است و توصیه برای به کارگرفتن فردی و یا سپردن مسئولیت به آن از دیدگاه من پذیرفته نیست و خود هرگز چنین کاری نکرده و نخواهم کردم.
مصری اضافه کرد: پیگیر مسایل حوزه سلامت هستم و در صورت ارائه طرح و پیشنهاد از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اینجانب به طور جدی مسایل را در سطح کلان پیگیری می کنم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار، پیگیری احداث بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه و ارتقای آن، احداث دانشکده ها در پردیس دانشگاه و ترمیم وضعیت نیروی انسانی را از جمله برنامه های دانشگاه اعلام کرد و گفت: در این راه نیازمند کمک منتخبان مردم هستیم.
محمودرضا مرادی افزود: تلاش ما جذب سرمایه های خارجی و بخش خصوصی است و دانشگاه در زمینه تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع بر سر راه بخش خصوصی مصمم است و از ورود آنها به حوزه سلامت استقبال می کند.
وی اظهار کرد: دوری از تنش، برقراری آرامش و انگیزه در دانشگاه در دستور کار ما قرار داشته و از تمام تلاش های روسای قبلی دانشگاه و تیم های آنان تقدیر می کنیم.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت اکنون 13 بیمارستان دولتی فعال است که از این تعداد هفت بیمارستان در شهر کرمانشاه فعالیت دارد.
علاوه بر بیمارستان های دولتی، بیمارستان های بخش خصوصی نیز در مرکز استان به ارائه خدمات درمانی به مردم می پردازند.
مراکز درمانی کرمانشاه علاوه بر ارائه خدمات به مردم استان به مردم استان های همجوار و همچنین بیماران مراجعه کننده از کشور عراق نیز خدمات ارائه می دهند.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.