به گزارش ایرنا، دکتر نادر پرور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جریان تشدید نظارت های بهداشتی نوروزی دامپزشکی که از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا 15 فروردین ادامه دارد، کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی متوجه تخلف بهداشتی این کشتارگاه صنعتی طیور شدند.
وی با بیان اینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی همچنان ادامه دارد، گفت: 36 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی با تمام توان بر بیش از 2 هزار و 500 واحد تهیه، تولید، استحصال، نگهداری، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت کامل دارند.
به گفته وی، 14 شبکه دامپزشکی در 14 شهرستان استان کرمانشاه علاوه بر تعطیلات نوروز، در روزهای تعطیل سال هم فعال هستند و ارائه خدمت می کنند.
پرور تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان از طریق تلفن 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و شکایات مردم است و در اسرع وقت به همه موارد رسیدگی خواهند کرد.
مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه با اشاره به نظارت های بهداشتی و شرعی دامپزشکی بر کشتارگاه های دام و طیور استان از مردم خواست فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظر دامپزشکی تهیه کنند و حتما به آرم دامپزشکی بر روی محصولات دقت کنند و برای تهیه گوشت و یا مرغ ارزانتر سلامت خود را به خطر نیندازند.
هم اکنون یک کشتارگاه صنعتی دام در شهر کرمانشاه و 11 کشتارگاه سنتی و 9 کشتارگاه مرغ در استان فعال است.
در استان کرمانشاه همچنین 783 واحد مرغداری‌ صنعتی گوشتی و تخمگذار فعال است که سالانه بیش از 63 هزار و 700 تن گوشت مرغ و 11 هزار تن تخم مرغ در این تعداد واحد تولید می شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.