کیومرث مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک هزار و 50 مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت به افراد زیرپوشش در استان خدمات متنوع در تمامی حوزه های پزشکی ارائه می کنند.
وی افزود: خدمات ارائه شده به افراد زیرپوشش بیمه سلامت بخصوص در مناطق روستایی به بهترین شکل ممکن انجام می شود به گونه ای که در روستاها این خدمات در سطح یک قرار دارد و نیازی به مراجعه آن ها به مراکز بهداشتی و درمانی شهرها وجود ندارد.
مظفری یادآور شد: امروز مدعی هستیم که در استان کرمانشاه کسی نیست که فاقد پوشش بیمه ای باشد اما اگر به هر دلیلی هنوز افرادی از هیچ نوع خدمات و پوشش بیمه ای استفاده نمی کنند می توانند زیرپوشش بیمه سلامت درآیند.
مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه ادامه داد: این افراد با پرداخت ماهیانه 200 هزار ریال حق بیمه دفترچه بیمه ایرانیان را دریافت کرده و از تمامی مزایای بیمه کارمندی برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: این افراد می توانند با مراجعه به 32 دفتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت در استان کرمانشاه کار ثبت نام خود را انجام و ظرف مدت کمتر از یک ساعت نیز دفترچه درمانی خود را تحویل بگیرند.
مظفری خاطرنشان کرد: هم اکنون 40 میلیون نفر از مردم ایران زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند که 90 درصد آن ها عشایر و روستائیان هستند.

**پرداخت مطالبات مراکز درمانی کرمانشاه
مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه در ادامه از پرداخت بخش اعظمی از مطالبات مراکز درمانی استان که با این بیمه طرف قرارداد هستند، خبر داد و گفت: در مناطق زلزله زده این پرداختی ها تا پایان دی بوده است، چرا که سندهای مالی سال قبل فعلا تا پایان فصل زمستان صادر شده است.
وی ادامه داد: در کل استان نیز مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تا پایان آذر، مطالبات بیمارستان های خصوصی و مراکز خیریه تا مهر ماه، بیمارستان های دولتی غیردانشگاهی تا شهریور و بیمارستان های دانشگاهی نیز تا مرداد پرداخت شده است.
مظفری در پایان یادآوری کرد: بیمه سلامت استان کرمانشاه وضعیت خوبی در پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد خود دارد به گونه ای که حداقل سه تا چهار ماه از میانگین کشوری جلوتر هستیم.
2 میلیون نفر از جمعیت استان کرمانشاه هم اکنون در 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا زندگی می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.