احمد صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: نامگذاری حکیمانه سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نشان داد خرید از داخل و توجه به تولیدات ایرانی چقدر حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: سال هاست بحث خرید از محصولات و کالاهای ساخت داخل کشور مطرح است اما در عمل کمتر به آن توجه می شد که امید می رود با نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب در عمل شاهد استفاده بیش از پیش از کالاهای ایرانی باشیم.
صفری خاطرنشان کرد: جلوگیری از رکود کارخانه ها، عدم تعدیل نیروها در شرکت های تولیدی، اجازه رقابت دادن به محصولات داخلی در مقابل کالاهای مشابه خارجی، رشد اقتصادی و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی از جمله مزایایی است که حمایت از کالای ایرانی می تواند در برداشته باشد.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این میان خود تولیدکنندگان نیز باید استانداردهای لازم را رعایت کرده و شرایطی را فراهم کنند که مردم تمایل به خرید محصولات تولیدی آن ها داشته باشند.
وی تاکید کرد: مردم فهیم کشورمان با درک شرایط امروز جامعه به طور قطع در صورتی که کالای ایرانی همطراز با نوع مشابه خارجی باشد حتما از تولیدات داخلی استفاده کرده و شرایط را برای رونق بیش از پیش اقتصادی فراهم می کنند.
صفری یادآور شد: هم تولید کنندگان و هم مردم نقش یکسانی در تحقق شعار سال دارند و امیدواریم روزی به مرحله ای برسیم که نیازی به محصولات خارجی نداشته باشیم و همه لوازم مصرفی از داخل کشور تامین شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1397 را سال 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.